INTRODUCCIÓ

A l'hora de treballar les matemàtiques a l'Aula Oberta hi ha un primer esglaó a salvar: les diferències de coneixements en l'àrea de matemàtiques de l'alumnat, ja que, procedeixen de cursos des de 2n d'ESO fins a 4t d'ESO.

En aquest sentit, per tal d'unificar el punt de partida i intentar que tota la classe evolucioni de forma copnjunta en l'adquisició de coneixements, s'ha pensat en traballar les matemàtiques de forma aplicada sobre el programari lliure de l'OpenOffice CALC.

En aquest sentit es buscaven dos objectius molt concrets:

  • Que els alumnes acceptessin de bon grat les matemàtiques sense que es posessin de manifest grans diferències de coneixements entre ells que puguessin dur a l'avorriment o a la desmotivació.
  • Utilitzar el recurs de les TIC i el programari lliure per tal de millorar l'alfabetització informàtica de l'alumnat i aprofitar els recursos que pot oferir.

 

[@more@]



Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: INTRODUCCIÓ

Els comentaris estan tancats.